poniedziałek, 30 grudnia 2013

Poduchy :)

Witajcie drogie Panie w przed ostatni dzień 2013 roku!!!

Chciałam wam przedstawić mój następny projekt, niedawno przeze mnie wykonany, a dokładnie to kolejny prezent, który dałam  mojej siostrze na święta.
Są  to poduchy sowy jedna moja - ta z kwiecistymi skrzydełkami,a druga mojej Sis :)
Nie potrzebowałam wiele czasu na ich wykonanie, zresztą same się przekonacie jeśli zdecydujecie się na wykonanie takiej słodkiej poduchy.
Oto One wraz z instrukcją wykonania ->


1  - Robimy wykrój każdej poszczególnej części sowy ( zarys całej poduszki, oczka, skrzydełka, dziobek)

2,3,4 -  Wycinamy pokolei, a w miedzyczasie , obrębujemy materiał z którego bedzie cała poducha. Ja oczy , dziób i skrzydla wykonałam z filcu, ponieważ się nie siepie i nie trzeba go obrębywać.

5 - Przyszywamy wszyskie części do materiału, można to zrobić ręcznie lub na maszynie jak  kto woli.

6 - tak przygotowane materiały zszywamy ze sobą,lecz zostawiamy miejsce, któredy bedziemy wypychać poduszkę.
Wypychamy specjalną watą do poduszek ( Ja kupiłam po prostu inną poduszkę za 5 zł wyciągnełam z niej środek i wypchałam nim moją sówkę)
Potem zaszywaniy dziurkę którą wkładałysmy wypełnienie i...

Voila!

Mamy uroczą podusię



Poniżej zamieszczam również kilka pomysłów, którymi się inspirowałam :)
pinterest.com


stylowi.pl


stylowi.pl


pinspire.pl


pinterest.com


stylowi,pl


pinterest.com




pinspire.pl


stylowi.pl


zszywka.pl


zszywka.pl




stylowi.pl

2 komentarze:

  1. Skądś znam tą jedną sowę... :)
    Muaaaa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię :P A kiedy u ciebie na blogu bedzie ?? :D

      Usuń