czwartek, 26 grudnia 2013

Początek !

Początki zawsze są ciekawe i obiecujące , trudniej jednak wytrwać już w tym co się zaczęło, lecz jeśli cos naprawdę robi się prosto z serca , zawsze to bedzie czyms dla nas ważnym.

Mi osobiscie często zdarza się rezygnować z pewnych rzeczy, ale gdy coś na prawde lezy w mojej naturze, to poprotu to robię.

Kombinowanie jest nie odłączną częścią mojej osobowości, od malego lubiłam ciąć, przerabiać i "ulepszać", jednak dopiero, gdy skończyłam liceum zaczęło mi coś z tego wychodzić ;)

Na początek zaprezętuje moją ostatnią pracę.

Zainspirował mnie pomysl znaleziony niegdys na pinterest.com, teraz wrzucam go razem, ze swoim wykonaniem.
Enjoy !! :D



Moj naszyjnik został wykonany z bardzo długiego sznura koralików.

źródło : pinterest.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz