piątek, 27 grudnia 2013

Filcowa Kosmetyczka :)

Osobiście uwielbiam FILC , łatwo się z nim pracuje, wygląda uroczo i obecnie jest dostępny w każdej pasmanterii jak i na allegro w każdym możliwym kolorze i  o różnych grubościach.
Można z niego zrobić praktycznie wszystko, ozdoby (broszki, kolczyki, naszyjniki) rózne dodatki (rękawice, szaliki, portwele,torebki  a także - kosmetyczki na któr dzis pokazuję pomysł) i oczywiście szyć z  niego ubrania ( zwłaszcza z tego cieńszego i miekkiego rodzaju).
Ja sama robie z niego naprawdę dużo rzeczy, powiem nawet, że w ostatnim czasie większość.
Dziś pokarzę wam kosmetyczkę, którą uszyłam ręcznie, w prezęcie dla mojej siostry (która prowadzi bloga dreamyalex.blogspot.com) , a także pomysł który mie zainspirował.
Jest łatwa i szybka w wykonaniu a efekt jest na prawde fajny i oryginalny.
Można je ozdobić wszystkim czym tylko mamy ochote ( koronkami, naszywkami, koralikami i innymi aplikacjami).

Wybaczcie, że moje zdjęcia nie są zbyt dobrej jakości, ale niestety nie mam aparatu, robie więc je telefonem.

Moja kosmetyczka

źródło stylowi.pl


2 komentarze: