sobota, 28 grudnia 2013

Łatki na Łokcie i Kolana !

Kolejny ciekawy pomysł zaczerpnięty z internetu, a konkretnie ze stronki psimadethis.com - którą zresztą polecam bo są na niej naprawde ciekawe pomysły. 
Sweterek, który odświerzyłam, zawsze bardzo lubiłam i częstno nosiłam, dlatego też postanowiłam go odrobine ulepszyć i odnowic moją miłość do niego.


Kilka rad dotyczących łatek, 

1 Rada: aby łatki się nie siepały najlepiej wybrac odpowiedni materiał, który się nie strzepi po wycięciu np: bawelne, filc, sztuczną skórkę, dzins  itp ;) , ja trafiłam na dobrą i mocna koronkę.
2 Rada : Najlepiej wczesniej wybrac sobie kształt w jakim chcemy żeby była nasza aplikacja, wyciąć ją z papieru , a dopieero potem zabierać się za wycinanie z materiału.
A tu kilka pomysłów:


źródlo : pinspire.pl


źródlo : pinspire.pl


źródlo : pinspire.pl


źródlo : pinspire.pl


źródlo : pinspire.pl


źródlo : pinspire.pl

źródlo : pinspire.pl


3 Rada : Aby równo przyszyc latki należy njpierw założyć ubranko na które chcemy przyszyc nasze łatki ;P , zaznaczyc, gdzie jest środek łokcia  tudzież kolana ;)

Dopasowac do tego środek łatki i szyć.
Tak jak to widac na załączonym poniżej obrazku :)


źródlo : pinspire.pl
4 rada : Aby latka się nie przesuneła podczas szycia na maszunie radzę najpierw sfastrygowac ją recznie lub jak na obrazku poniżej przypiąć szpileczkami ;)
źródło  inspiracji : http://ps-imadethis.tumblr.com/post/35205007056/fashion-forward-thinkers-know-while-plaid-is-most


A na Koniec najlepsze  :P Mój sweterek 
Moja interpretacja



Dzięki za uwagę i zapraszam na kolejne posty!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz