wtorek, 23 czerwca 2015

Proste dekoracje do pokoju - 3 pomysły ! ! !

Witajcie!!!
Czasem pewne pomysły przychodzą do mnie całkiem spontanicznie, niektóre gdzieś podpatrzę , ostatnio jestem na fazie dekorowania swojego pokoju w stylu letnim. Dawniej nie przykładałam do wystroju mojego pokoju dużej wagi , aczkolwiek zawsze byłam wzrokowcem więc lubiłam kolory, żywe kolory :)
Teraz jest to dla mnie istoniejsze ponieważ od 23 lat mieszkam w tym samym mieszkaniu czasem trzeba coś zmienic, żeby nie zwrajować w swoich czterech ścianach.

Pokaże wam tym razem trzy fajne sposoby by w prosty i tani sposób dodać kolor do pokoju :) 

Pierwszym z nich jest ozdobienie doniczki na kwiaty ja miałam taką oto podłużną , w której rosą moje kochane sukulenty.



Prosta kremowa doniczka którą ozdobiłam za pomocą tego oto cudu   :) Markera olejowego kosztującego 6 zł w hurtowni papierniczej. 


Taki oto Efekt uzyskałam  :D Wy możecie oczywiście użyć również złotolu lu innej farby i ozdobić własnym wzorem, ale ja lubię kropeczki :)


I kolejna propozycja to zakupienie sztucznych kwiatów oraz ozdobnego wazoniku.
Kwiaty kupiłam za 10 zł w tak zwanym chińczyku, a wazonik w PEPCO za 4 zł na przecenie :)

Pomysł towarzyszący to kupno kolorowej ramki i wstawienie do niej obrazku lub zdjęcia ;) 
Ja Zdjęcie znalazłam na pinterest.com i wydrukowałam za 2 zł  w automacie w Rossmannie, ramkę kupiłam w PEPCO za 8 zł  :)



Wygląda to na prawdę ładnie i rozjaśnia pokój :D

Ostatnia propozycja, moja autorska ;)
Myślę że pomysł jest na prawdę oryginalny ponieważ nigdzie takiego nie widziałam, a mam nadzieje że wam się spodoba :)
Zawsze miałam problem z firankami, ponieważ nie lubię jak mi zasłaniają okno, a kupienie czegoś do jej podczepienia i podwiązania okazało się dość problematyczne dla mnie - nie mogłam znaleźć nic ładnego, mówię poważnie. Tak więc któregoś pięknego dnia ;) popatrzyłam na swoje bransoletki i stwierdzałam, że ich już nie nosze ponieważ trochę ściemniały,  po co mają się tylko kurzyć nie używane jak można coś z nimi zrobić . Wyszczotkowałam je pastą do zębów , co trochę zmyło patynę, naciągnełam je na firanki i wyszło całkiem nieźle ;)
Kiedyś wrzucę jeśli bedziecie zainteresowane drogie Panie zdjecia mojego pokoju już w całości  :)




Niebawem obiecuje wam kolejne propozycje w stylu dekoratorskim.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz