piątek, 26 czerwca 2015

DIY Etui na telefon

Już jakiś czas temu znudziły mi się jedno kolorowe etui na telefon, miałam ich kilka ale niestety pożółkły i zrobiły się, no powiedzmy sobie niezbyt atrakcyjne. Zawsze jednak chciałam mieć etui z wybranym przez siebie obrazkiem , ale nie są one najtańsze oczywiście jeśli chcemy żeby były dobrej jakości, bo byle co można kupić za ok 20 zł. W tej sytuacji  postanowiłam sama coś na to poradzić.

CO? ? ?

A właśnie to  :D


Do zrobienia takiego etui będziemy potrzebować:
1. Przezroczyste sylikonowe etui na telefon. ( na allegro za 2 szt. zapłaciłam 17 zł ;)
2. Wybrany obrazek, zdjęcie - jeśli nie masz drukarki możesz takie zdj. wydrukować w Rossmannie za 1 zł. Poszukaj fajnych obrazków na pinterest.com to skarbnica świetnych zdjęć.
3. Kartkę do odrysowania wzoru wnętrza etuii.
4. Długopis czy też ołówek.
5. Nożyczki lub nożyk.


Teraz...
Trzeba wziąć etui lub tylnią klapkę od baterii z telefonu i oczywiście odrysować kształt na kartce.


Wyciąć...


Sprawdzić jak to wygląd w etui. Oczywiście odrysować tez wszystkie dziurki ( od głośnika, aparatu słuchawek itp.)


Potem odrysować to na wybranym obrazku, dobrze zrobić to cienkopisem albo ołówkiem by zostawić jak najmniejsze ślady po odwzorowaniu.


I voilà


Pamiętajcie by zostawić komentarze ze swoją opinią na temat mojego DIY :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz