poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Co ma wspólnego drukarka z dekorowaniem pokoju?

Co ma wspólnego drukarka z dekorowaniem pokoju?
- Aaa otóż wiele :P
Co można odmienić za pomocą drukarki?
- mnóstwo rzeczy :D

Dobra kończę z tą tajemniczością i wyjaśniam wam o co chodzi :)
Zakupując drukarkę dobrałam do mojego zamówienia kilka rodzajów papieru.
Był to papier na etykiety ( samoprzylepny ) , papier fotograficzny matowy (gruby papier zdjęciowy , oraz papier termotransferowy ( papier  do nanoszenia obrazków za pomocą żelazka). O tym ostatnim będzie mowa w innym poście, a tu mówimy o dwóch pierwszych.

Zawsze chciałam mieć ładnie ozdobionego laptopa, ot tak dla samego wyglądu i przyjemności popatrzenia na coś estetycznego (w moich kategoriach) , na pinterest.com ->  ( moj profil ) od kilku lat gromadzę najładniejsze obrazki znalezione w sieci. Tak więc ten zestaw chęci i pomysłów w końcu byłam w stanie przenieść na rzeczywistość za pomocą mojej drukarki i mojego super samoprzylepnego papieru .
W internetowym programie picmonkey.com zrobiłam kolaż ze zdjęć za pomocą narzędzia tworzenia  :
Designe -> Overlays -> Your Own i dodawałam swoje zdjęcia obrazki poupychałam je porządnie tak by nie marnować papieru ;)
Potem zapisałam na dysku i wydrukowałam.
Potem oczywiście wycinałam ręcznie  ale jak widać wyszło całkiem nieźle :D





Jedną z pozostałych naklejek dopasowałam do mojego włącznika światła , wyciełam i nakleiłam.
Tak oto z nudnego już nie zbyt ładnie wyglądającego włącznika zamienił się w ładny kolorowy ozdobnik ściany :P






Również na wieczko pudełeczka po kremie nakleiłam moją naklejkę teraz sobie stoi i służy mi za pojemniczek na waciki do twarzy :)







Dzięki mojej drukarce wydrukowałam, obrazki , włożyłam w ramki z PEPCO i oto jak prosto i skutecznie można rozweselić i udekorować pokój :D







Poniżej widzicie moją tablice korkową która wisi nad moim biureczkiem , jej ramę pomalowałam kilka lat temu na biało, a jej wytstrój zmieniam co jakiś czas :) Na górze mam zdjęcia moich zwierzaczków które już niestety odeszły :( i moich Rodziców pieknych i młodych :P
dalej drukowane obrazki , a na dole zawsze zostawiam miejsce na przypięcie notatek.






Czekam na wasze opinie na temat moich pomysłów 
i proszę podsyłajcie swoje wykonania chętnie je zobaczę :)

Pozdrawiam ! ! !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz