poniedziałek, 27 lipca 2015

Makeover Koszulki :)



Z racji, że ciągle robię coś robić, przerabiać , uwielbiam też zmieniać swoje t-shirty w cos innego oryginalnego , serio kiedyś z rozciągliwej czarnej bluzki na długi rękaw zrobiłam sobie minówkę ;P
Tak obciełam tuz pod pachami i doszyłam grubą gumkę w pasie. Tak o to powstała minówka, która nosiałam dobre 2 - 3 lata ;) Szejm on mi :P

Teraz wpadłam na pomysł by ze zwykłej koszulki zrobić coś co będę na prawdę lubiła nosić.  Dodać do niej co ją spersonalizuje uczyni ją unikalną.

 Tak więc sklepie o nazwie Textyl Market przeglądając męskie t-shirty , wpadłam na bardzo miły w dotyku podkoszulek :D Czysta bawełna i choć jest męski okazał się idealnie ponieważ był obcisły i lekko rozciągliwy, bardzo miękki no cóż widzicie moją miłość do niego. W dodatku to 100 % bawełny dobrej jakości i kosztował tylko jakieś 13 zł :D Tym większa była moja radość ;) Sobie kupiłam dwa i jeden mamie ;P

Tak prezentuje się moja ulubienica w stanie "surowym" ;)


Ma dość wąsko pod szyją ale mi to nie zawadza wcale zakładam do niej zawsze jakiś naszyjnik tzw "kolie" i wygląda wtedy idealnie ;)


Z mojej zeszłorocznej koszulki ( niesety szybko się zniszczyła sprała i skręciła choć prałam ją w ręku) została mi bardzo fajna kieszonka w palmy i kolorowe maziajki ;)


Żeby dobrze wyglądała jak już ją przyszyjecie na "amene" , najlepiej najpierw przymierzyć bluzkę i przypiąć kieszonkę szpilkami 





Gdy stwerdziłam już że miejsce na kieszonkę jest juz idealne , wiełam dopasowaną kolorystycznie blado różową nitkę i przyszyłam kieszonkę ręcznie .


Przy takiej pracy Pamiętajcie :

1. Jeśli koszulka jest rozciągliwa dobierać najlepiej również rozciągliwy materiał na kieszonkę.
2. Jesli koszulką jest mało rozciągliwa możecie wybrać do niej tak na prawdę każdy rodaj materiału na kieszonkę.
i ostatnie ale najważniejsze 

3. Jeśli kieszonką jest sztywna i dość gruba , przyszywając ją do rozciągliwego materiału robić to dość luźno , mam na myśli to , żeby gdy koszulka leży płasko kieszonka lekko odstawała. W ten oto sposób nie będzie to źle wyglądać gdy założysz ją na siebie, a koszulka się rozciągnie :)



Następną rzeczą jaką zrobiłam ze swoją bluzką było podwinięcie i przyszycie rękawów


Tak więc na tym zakończyłam swoją pracę :)

A oto jej rezultat ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz