środa, 29 kwietnia 2015

Organizacja biżuterii Cz.1 + Ozdabianie złotolem

Każda z was ma za pewne spore ilości biżuterii jak na kobietę przystało i odwieczny problem jak utrzymać ją w porządku.... 

Mam racje?

Tak więc przychodzę wam z pomocą!

Dziś przedstawie wam dwa pierwsze pomysły na przechowywanie biżuterii ( zrobię z tego małą serie) , uściślając - bransoletki i wiszące kolczyki (na bigiel). Będą to bardzo proste i szybkie pomysły, z rzeczy, które każda z was może mieć w domu, bądź też szybko nabyć za małe pieniądze

Rzecz nr 1
  To doniczka zakupiona w IKEA za jakieś 3-5 zł.



Ma ładny liściasty wzorek który chciałam bardziej uwidocznić.


Użyłam do tego złotolu firmy Meteor, 
który kupiłam na allegro razem z przesyłką kosztował mnie jakieś 14 zł.

Używając go musicie bardzo uważać! Nakłada się tylko jedną jego warstwę - ponieważ nakładając koleją warstwę zmyjecie pierwsza, bo jest on na bazie rozpuszczalnika!
I tu szczególna uwaga - szybko schnie, dlatego trzeba się spieszyć z ewentualnymi poprawkami.


Efekt uzyskany był całkiem niezły, niestety nie mam mocno wprawnej ręki do malowania małych elementów ale i tak jestem zadowolona , tak wyglądała ostatecznie , a do czego jej użyłam, dowiecie się na końcu posta. :) 


Rzecz #2
To miseczka, którą mówiąc szczerze kupiłam w sklepie z używana odzieżą za całe - 1 zł ;)


Tutaj akurat widać co w niej trzymam ;) 

Ją również pomalowałam złotolem z tym, że w jej przypadku ozdobiłam tylko brzegi :)
Efekt był oto taki ...



Zatem zmierzając do sedna mojego posta o przechowywaniu i organizowaniu biżuterii, 
miseczkę użyłam do bransoletek których nie mam tak wiele , aczkolwiek jest ich tyle że musiałam im znaleźć odpowiednie miejsce. 
Doniczki użyłam do organizacji wiszących kolczyków ...
Efekt jest całkiem niezły :)
Sami Zobaczcie 


Tak też kończę moja pierwszą część pod tytułem "Organizacja biżuterii"
Cały projekt kosztował mnie w przybliżeniu ok 20 zł w raz zakupem złotolu, który starcza na, na prawdę długo i dużo ;)
Wy oczywiście możecie kupić już ozdobione doniczki miseczki 


Czekam na wasze komentarze !!!
:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz