niedziela, 26 stycznia 2014

Cyrkonie i Perełki

 Witajcie !!!

Powoli powracam z kolejnymi pomysłami :) 
Tym razem jest to ozdabianie ubrań cyrkoniami i perełkami, dzięki czemu wyglądają dużo ciekawiej i bardziej elegancko, oczywiście pozwala to również spojrzeć na nie z zupełnie innej strony 
i polubić je na nowo.
Tym razem zajęłam się kołnierzykiem białej koszuli - z tej racji, że ogólnie nie lubię koszul, chciałam zrobić coś, żeby zmienić zdanie na ich temat. No i udało się , wystarczyło doszyć parę perełek i cyrkonii , a zupełnie zmieniła swoje oblicze i z nudnej białej koszuli stała się moją ulubioną koszulą ;)
Nie miałam, żadnego ustalonego wcześniej wzoru, zaczęłam po prostu to robić w  sposób dość chaotyczny na jednej stronie kołnierzyka, potem jednak przeniosłam to na drugą część i jak widać poniżej, wyszło to całkiem nieźle :)
Drugą rzeczą, którą postanowiłam przerobić , był czarny sweterek , poprzyszywałam do niego cyrkonie i teraz wygląda przecudnie.
Niestety na zdjęciu nie widać całego jego uroku, ale zapewniam was że tak właśnie jest :)


Jest też kilka innych pomysłów jak ozdobić kołnierzyki koszul poniżej wrzucę na początek obrazek, który mnie zainspirował. Potem jeszcze kilka innych inspiracji.
Wszystkie zamieszczone poniżej zdjęcia pochodzą ze strony pinspire.com


















Dziękuję za waszą uwagę ;)


1 komentarz:

  1. przeraiane sobie ubrań to jedna z moich ulubionych rozrywek, trzeba nadać im życia !

    OdpowiedzUsuń